Blog
Jaki silnik sklepowy wybrać, by zawojować rynek?
Wybór odpowiedniego silnika dla sklepu internetowego to jedna z kluczowych decyzji, która może zaważyć na sukcesie całego przedsięwzięcia. Pytanie, czy [...]
Ekspansja zagraniczna e-commerce – jak przygotować firmę na podbój nowych rynków?
Rynek e-commerce w Polsce, choć wciąż dynamiczny, dla wielu firm staje się zbyt ciasny. Naturalnym krokiem w rozwoju staje się [...]
Buduj rozwiązania pod procesy biznesowe firmy – nie na odwrót!
W zeszłym roku mieliśmy okazję przejąć projekt po poprzednim wykonawcy, z którym przyszedł do nas Klient. Współpraca między nim a [...]
Ratowanie projektu poprzez zatrudnianie nowych osób – działa czy nie?
Według raportów The Standish Group, około 50% projektów IT kończy się z przekroczeniem czasu lub budżetu, a 20% projektów jest [...]
PWA – jakie daje korzyści i czy warto użyć zamiast aplikacji mobilnej?
Ostatnie rozmowy z Klientami pokazały mi, że technologia PWA jest niedoceniana na rynku i niewielu wie, jakie daje przewagi biznesowe [...]
Dobry produkt musi być dobrze opowiedziany
Kilka lat temu, wraz ze znajomymi, na potrzeby konkursu Imagine Cup, postanowiliśmy zbudować aplikację do szybkiego reagowania na zagrożenia 👨🚒 [...]
Czy wykonawca musi się znać na branży Klienta?
"Nie znacie się. To specyficzna branża." Takie słowa dostaliśmy w odpowiedzi na wysłanego kilka miesięcy temu cold maila dotyczącego współpracy [...]
Czy agencja e-commerce powinna być mistrzem jednego narzędzia?
Ostatnio miałem rozmowę z jednym z Klientów, który chciał uruchomić swoją sprzedaż w kanale on-line 🛒 Posiada on bazę kilkudziesięciu [...]
Dlaczego warto by biznes zrozumiał jak działają rozwiązania AI?
Kilka dni temu odezwał się do mnie potencjalny Klient zainteresowany realizacją rozwiązania Machine Learning do zwiększania monetyzacji produktów poprzez system [...]
Witaj, świecie!
Po wielu rozważaniach i podejściach mentalnych do kwestii prowadzenia bloga udało mi się zrealizować swój cel. Mam nadzieję, że uda [...]
„Toksyczny pracownik”, czyli jak nie dać się wrobić
Zapewne wielu z Was spotkało się z artykułami opisującymi jak ważne, szczególnie w małych firmach czy start-up'ach, jest zbudowanie dobrze [...]
ENDORA Michał Zabielski
Aleja Rzeczypospolitej 18
02-972 Warszawa
NIP: 5222891166
michal.zabielski@endora.pl
tel. +48 512 707 629
© 2025 Michał Zabielski. All rights reserved.