Blog

Jaki silnik sklepowy wybrać, by zawojować rynek?

Wybór odpowiedniego silnika dla sklepu internetowego to jedna z kluczowych decyzji, która może zaważyć na sukcesie całego przedsięwzięcia. Pytanie, czy [...]
czytaj dalej

Ekspansja zagraniczna e-commerce – jak przygotować firmę na podbój nowych rynków?

Rynek e-commerce w Polsce, choć wciąż dynamiczny, dla wielu firm staje się zbyt ciasny. Naturalnym krokiem w rozwoju staje się [...]
czytaj dalej

Buduj rozwiązania pod procesy biznesowe firmy – nie na odwrót!

W zeszłym roku mieliśmy okazję przejąć projekt po poprzednim wykonawcy, z którym przyszedł do nas Klient. Współpraca między nim a [...]
czytaj dalej

Ratowanie projektu poprzez zatrudnianie nowych osób – działa czy nie?

Według raportów The Standish Group, około 50% projektów IT kończy się z przekroczeniem czasu lub budżetu, a 20% projektów jest [...]
czytaj dalej

PWA – jakie daje korzyści i czy warto użyć zamiast aplikacji mobilnej?

Ostatnie rozmowy z Klientami pokazały mi, że technologia PWA jest niedoceniana na rynku i niewielu wie, jakie daje przewagi biznesowe [...]
czytaj dalej

Dobry produkt musi być dobrze opowiedziany

Kilka lat temu, wraz ze znajomymi, na potrzeby konkursu Imagine Cup, postanowiliśmy zbudować aplikację do szybkiego reagowania na zagrożenia 👨‍🚒 [...]
czytaj dalej

Czy wykonawca musi się znać na branży Klienta?

"Nie znacie się. To specyficzna branża." Takie słowa dostaliśmy w odpowiedzi na wysłanego kilka miesięcy temu cold maila dotyczącego współpracy [...]
czytaj dalej

Czy agencja e-commerce powinna być mistrzem jednego narzędzia?

Ostatnio miałem rozmowę z jednym z Klientów, który chciał uruchomić swoją sprzedaż w kanale on-line 🛒 Posiada on bazę kilkudziesięciu [...]
czytaj dalej

Dlaczego warto by biznes zrozumiał jak działają rozwiązania AI?

Kilka dni temu odezwał się do mnie potencjalny Klient zainteresowany realizacją rozwiązania Machine Learning do zwiększania monetyzacji produktów poprzez system [...]
czytaj dalej

Witaj, świecie!

Po wielu rozważaniach i podejściach mentalnych do kwestii prowadzenia bloga udało mi się zrealizować swój cel. Mam nadzieję, że uda [...]
czytaj dalej

„Toksyczny pracownik”, czyli jak nie dać się wrobić

Zapewne wielu z Was spotkało się z artykułami opisującymi jak ważne, szczególnie w małych firmach czy start-up'ach, jest zbudowanie dobrze [...]
czytaj dalej

ENDORA Michał Zabielski
Aleja Rzeczypospolitej 18
02-972 Warszawa
NIP: 5222891166

michal.zabielski@endora.pl
tel. +48 512 707 629

© 2025 Michał Zabielski. All rights reserved.